پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403
 

 به وبگاه مدیریت شیلات و امورآبزیان استان اصفهان خوش آمدید. *** با مصرف ماهی دو بار در هفته سلامتی خود را تضمین نمائید.   ***    مصرف آبزیان از سکته های قلبی عروقی جلوگیری می نماید.    ***    کشاورزی ، امنیت غذائی ، آرامش و امید

شعار سال 1400
  نظرسنجي
شما در طول یک ماه چند بار ماهی مصرف می کنید؟

 

تعداد جوابها : 897

یک بار : 12%
دو بار : 4%
بیش از دو بار : 3%
صفر بار : 81%

  ارسال  
  جستجو در اخبار
جستجو 

  اخبار مدیریت شیلات و امور آبزیان
RSS
 
09:57 --28/12/1402 --
حلول ماه مبارک رمضان و سال نو مبارک
نوروز 1403 بر همگان مبارک باد.
09:45 --28/12/1402 --
دومین گردهمایی و همایش آبزی پروری استان اصفهان
با مشارکت اتاق بازرگانی اصفهان و بخش خصوصی دومین همایش شیلات و آبزی پروری در استان اصفهان با حضور پرشور آبزی پروران ، مسئولین دامپزشکی شهرستان ها ، کارشناسان و رابطین شیلاتی در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار گردید.
09:40 --28/12/1402 --
بازدیداز مزارع آبزی پروری شهرستان چادگان
طی بازدید مدیرشیلات درروز پنجم اسفند ماه در شهرستان چادگان اصفهان ونشستی با مدیر جهاد کشاورزی و مسئول صنف کشاورزی موارد زیر مورد بررسی قرار گرفت.
11:34 --24/11/1402 --
برگزاری جشنواره آبزیان در شهرستان سمیرم استان اصفهان در دهه مبارک فجر
دومین جشنواره آبزیان با شعار نقش آبزیان درسلامت وامنیت غذایی با پیگیری شیلات وجهاد کشاورزی شهرستان سمیرم در ایام دهه فجر برگزار گردید.
11:29 --24/11/1402 --
برگزاری میز خدمت
حضور مهندس عباسی مدیر شیلات استان در میز خدمت سازمان جهادکشاورزی روز جمعه مورخ 13 بهمن ماه
11:25 --24/11/1402 --
بازدید کارشناس شیلات و دامپزشکی اصفهان از نمایشگاه تخصصی شیلات بوشهر
طی بازدید کارشناس شیلات و دامپزشکی از نمایشگاه تخصصی شیلات بوشهر در دی ماه شرکت ها و کارخانجات خوراک اصفهان نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...
ورود |عضويت
1402/02/06

همایش فرهنگ‌سازی غذای حلال و دوره آموزشی ناظرین ذبح شرعی استان اصفهان


همایش فرهنگ‌سازی غذای حلال و دوره آموزشی ناظرین ذبح شرعی با حضور مسئولان استان و ناظرین ذبح شرعی سراسر استان برگزار شد.حضور مهندس عباسی مدیر شیلات استان در همایش غذای حلال با حضور نماینده محترم ولی فقیه ، ناظرین ذبح شرعی استان و معاون بهبود تولیدات دامی و مدیرکل دامپزشکی استان و طرح مباحث شرعی و اهمیت نظارت بر کشتارگاه هاو همچنین اهمیت غذای حلال وسالم وطیب و امنیت غذایی . در این همایش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد سجادی، مشاور استاندار اصفهان در امور فرهنگی، روحانیت و حوزه‌های علمیه اظهار کرد: توجه به غذای پاک و حلال یک اصل بسیار مهم در اسلام محسوب می‌شود و همواره مورد تأکید است. وی ادامه داد: وظایف ناظرین از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث گسترش سلامت در میان عموم مردم می‌شود، لذا باید توجه ویژه به این بخش داشت و از فعالان آن تقدیر کرد. در ادامه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین میرزایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تفاوت در غذای انسان‌ها پس از طی کردن یک چرخه به تفاوت در زندگی و اندیشه می‌انجامد، تشابه در غذا نیز می‌تواند در نهایت به ایجاد مزاج‌ها و اخلاق مشابه تبدیل شود، لذا باید توجه داشت تأثیر غذا بر زندگی انسان بسیار مهم و ضروری است. وی افزود: با تنظیم غذای جامعه، نیمی از اخلاق مردم اصلاح می‌شود، رعایت خطوط قرمز در غذای جامعه امری ضروری است و نقش ناظرین شرعی در این بخش، ویژه است. نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ناظرین شرعی، مرزبانان غذای جامعه هستند، گفت: درصورتی‌که خطوط قرمز غذای مردم رعایت نشود، سلامت مردم با خطرات جدی روبرو می‌شود و آسیب‌های متعددی به جامعه وارد خواهد شد. وی تصریح کرد: در زمینه فعالیت ناظرین شرعی، قانون وجود دارد اما درصورتی‌که نقصی در قانون احساس می‌شود، با ارائه پیشنهادات کارشناسان و ناظرین، آماده بررسی و پیگیری موارد و رفع مشکلات قانونی در راستای هموارتر ساختن بسترها برای فعالیت ناظرین هستیم. دکتر حسین ایراندوست، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نیز گفت: با تلاش، مجاهدت و برنامه‌ریزی انجام شده، خوشبختانه وضعیت تولیدات کشاورزی در استان اصفهان خوب است و اصفهان همواره جز استان‌های برتر در بخش‌های مختلف کشاورزی محسوب می‌شود. وی تأکید کرد: اصفهان در زمینه تولید محصولات پروتئینی دارای جایگاه ویژه و برتر در کشور است و این موضوع اهمیت جایگاه و وظایف ناظرین ذبح شرعی را بیش از پیش نمایان می‌کند. در ادامه، حجت‌الاسلام اباذر بختیاری، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بیان کرد: نگاه ویژه مجموعه جهاد کشاورزی بر تأمین امنیت غذایی است و خوشبختانه در این مسیر اقدامات بسیار چشمگیری شکل گرفته است، در مسیر تولید توجه به موازین اسلامی همواره مورد توجه بوده و نظارت بر حسن اجرای این موازین ضروری است. ناظرین شرعی دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و باید به اهمیت وظایف خود آگاه باشند. وی افزود: خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی‌های شکل گرفته، ناظرین شرعی به‌طور منظم در کشتارگاه‌های استان حضور دارند و بر روند فعالیت‌ها و خطوط نظارت کامل دارند.
نظر شما درباره اين خبر:
  ارسال   صرفنظر  
بازگشت
  نظرسنجي
نظرشمادرموردسایت مديريت شیلات چيست؟

 

تعداد جوابها : 442

عالی : 44%
خوب : 21%
ضعیف : 29%
متوسط : 6%

  ارسال  
  كاربران برخط
كاربران فعال بازديد كنندگان فعال :
Visitors بازديد ها: 114
Members اعضاء: 0
مجموع كاربران مجموع: 114

بازديد ها بازديد ها :  
Visitors بازديد هاي كل: 815788
Visitors بازديد هاي امروز: 266
Visitors بازديد هاي ديروز: 309

فعال در اين زمان كاربران فعال:
Copyright (c) 1403/01/30 مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
پرتال سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان
Ariana Informatics Group - گروه داده ورزي آريانا